בשנים האחרונות נכנסה לחיינו הטכנולוגיה המדהימה של תאורת לדים. מדובר בתאורה חסכונית מאוד, בעלת עוצמה מאוד גבוהה ובניגוד לתאורת ההלוגן שמתחממת מהר מאוד, לדים אינם מתחממים (כמו פלורוצנט). כיום כבר ניתן לראות עוד ועוד בתי עסק שמשתמשים בשלטי פרסום עם לדים ויתרונם של השלטים הללו גדול מאוד. ראשית, בעל עסק יכול לפרסם את מרכולתו באופן שנראה לעין גם מרחוק. אם שלטים בעבר היו "סטאטיים", כלומר הוצבו במקום ומי שהתקרב יכול היה להבחין במה מדובר, היום כבר שלטי הפרסום "דינאמיים" יותר ומאפשרים לאנשים, לקוחות פוטנציאליים, כבר מרחוק להבין מה מפרסם השלט.
שלטי לד מאוד פופולאריים משום תכונת התאורה לשמור על איכותה לאורך זמן רב. נורות לד אינן נשרפות מהר מדי ושלטי הפרסום הללו אינם דוהים עם הזמן. מכיוון ששלט הפרסום מבוסס על התאורה, אזי כל זמן שהוא מואר השפעתו תהיה מקסימאלית. נקודה חשובה לפני שמתקינים שלטי לד היא שצריך לבחון מהו השלט המתאים ביותר מכל הבחינות האפשריות:
ראשית, בטרם תולים שלט לד בכניסה לעסק, חשוב להבין מה אומר החוק בהקשר הזה. לכל רשות יש את התקנות שלה בעולם העסקי וצריך להבין מהו הסכום שצריך לשלם עבור הצבת השלט (אם בכלל). אין טעם להשקיע בשלט שיוסר לאחר זמן קצר על ידי הפיקוח העירוני. שנית, צריך לדעת מהו התקציב שיש לרכישת שלט לדים. ישנם סוגים שונים של שלטים, בגדלים שונים עם יכולות תאורה משתנות ולכן צריך לדעת בדיוק מהו התקציב. הזמנת שלט דורשת גודל מתאים. לפני שמזמינים צריך למדוד באופן מדויק את המיקום של השלט ולפי המדידות להזמין. מכיוון שלא מדובר בשלט רגיל אלא בשלט פרסום המגיע מושלם ללא יכולת שינוי, כדאי לבדוק את התנאים הפיזיים שייתנו לו את מלוא האפקטיביות.
הנקודה החשובה ביותר היא התוכן. שלט לדים בכניסה לעסק יכול להציג תמונה אחת, או להיות בעל מספר משפטים, כמו פרסום המבצעים וכיוצא בזה. יש לדעת מהו התוכן הנדרש, האם רוצים רק מלל או גם תמונות כדי שהשלט יוכל להיות פרקטי.